woensdag 21 januari 2009

nostalgische kaart..


..Mijn schoonmoeder had laatst via de mail een grappig gedicht, speciaal voor vrouwen, toegestuurd gekregen...Aangezien ze geen printer heeft, had ze mij gevraagd om dat eens voor haar uit te printen..Ik ben dat toen helemaal vergeten,maar nu komt haar verjaardag eraan, en dit leek me dus een goed moment om dit in een kaart te verwerken..Het gedicht bleek nogal lang te zijn, en paste niet op één blaadje. Dusss..het was even piekeren maar ik ben eruit gekomen...


:)
....ik wil hier nog een kleine toevoeging bijzetten...Ik heb eindelijk weer de site weer te pakken waar ik mijn inspiratie vandaan heb gehaald..hier http://www.beataewa.com/ kwam ik de kaart tegen die ik écht prachtig vond, en met dit voorbeeld, heb ik mijn kaart gemaakt..Ik vond het wel zo eerlijk om dit even te vermelden... :D
Trouwens, ze heeft veel meer prachtige dingen op haar blog staan, dus zeker de moeite waard om te bekijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

reacties zijn welkom :)