maandag 9 november 2009

mijn kerstkaartje van dit jaar...



Nee....ik zou het niet gaan doen, maar kon de verleiding toch niet weerstaan..Gisteren was ik met een vriendin aan het scrappen, en dan krijg je toch de smaak weer te pakken..Vooruit dan maar..toch maar aan de freubel met de kerstkaarten..Het papier had ik nog van vorig jaar liggen..het is Wassail paperpad van Basicgrey....
Het kerstboompje ben ik eerder deze week op een blog (of forum ..) ergens tegengekomen...en ik vond het zó 'n leuk idee...Als ik de kaart weer tegenkom zal ik de naam van de maker hier wel vermelden hoor...
(ennn....ondertussen (de volgende dag..) zijn we erachter........Loes had het boompje ook herkend van de Blog van Inge...dus Inge,zie het maar als een eer dat ik je boompje gebruikt heb.. dank je wel :))
Voor het boompje heb ik tussen het 'oud papier 'zitten graaien..gewoon een verpakkingsdoos versnijden en dan de bovenste laag er vanaf scheuren, en daarna met een witte paintdabber bewerken..lekker grof scheuren en kliederen...
En, ik heb zaterdag bij Hanny op de Hobbybeurs een mooie randpons gekocht...zo leuk met die sterretjes..echt winters..

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marian.
    Wat een leuke kerst kaart! en die pons er bij heel erg mooi.
    groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart en dat boompje is natuurlijk super!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Ik vind die boompjes erg mooi. Heb je ze toevallig bij Inge (Blogblom.blogspot.com) gezien? Die heeft ook zoiets op haar blog staan. ;-)
    En een mooie pons ook. Ik ben zondag op de beurs geweest. Er waren best leuke spullen te vinden, maar ik heb niet zo veel gekocht.
    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian, Helemaal leuk jouw kerstboompjes. En nee, vind ik h-e-l-e-m-a-a-l niet erg;) Kijk maar op mijn website!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kerstkaartje ben hier toevallig beland maar ik kom zeker vaker kijken bij je !!

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,

    Als eerst.... Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.

    Wat een super leuke blog heb je!!! enne.... je kerstkaatje..... ZO LEUK!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kerstkaart.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)