zaterdag 12 februari 2011

Liebster Blog Award

Vandaag kreeg ik bovenstaande award van Simone.....
Lieve Simone..,dank je wel,das erg lief van je.
Ik voel me echt vereerd dat je aan me dacht...
Maar ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik een erg ondankbare ontvanger van awards ben.
Tuurlijk vind ik het leuk dat mijn blog gewaardeerd word,en ik heb al eerder awards gekregen,maar eerlijk gezegd ben ik te lui om ze door te geven..Sorry....
Ik ben eigenlijk wel zo blij als ik een reactie op mijn scraps krijg...dat vind ik eigenlijk wel zo leuk!



Maar ik kan gewoon niet kiezen als ik een award door moet geven,en soms heeft diegene hem zelfs al op zijn blog staan.,en ik gun iedereen ( nou ja,de een ietsje meer dan ander..haha )een waardering voor de creaties die ze maken....


Ohh, klinkt wel een beetje ondankbaar,maar dat is het niet hoor..Ik weet dat jij het meent Simone, en ik ga hem zeker plaatsen,maar ik wilde dit verhaaltje er wel even bij zetten....



....bedankt voor je bezoekje,en een fijne dag. Groetjes,Marian

1 opmerking:

  1. lieve marian,
    het maakt mij helemaal niet uit of je hem aan iemand of niemand geeft.
    ik heb hem aan jou gegeven omdat je zo'n mooie dingen maakt en dat ik heel vaak inspiratie vind op je blog.
    dus voel je beslist niet ondankbaar jij hebt deze award verdient
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)