zondag 19 februari 2012

naar de vlooienmarkt.....

Nee jammer, sorry, nog steeds geen (s-)crap gedaan,.............maar ik ben lekker naar de supervlooienmarkt in het FEC/WTC  geweest.
Zó,dat was me toch gezellig!
Het is ook al lang geleden dat ik daar naartoe was geweest, en de laatste keer vond ik het nogal tegenvallen.
Maar nu was het weer als vanouds...veel leuke brocante dingetjes, en wel drie grote hallen vol.
Ik zit nu uitgeput thuis , maar met een paar heel leuke aankopen..
De Maria in lijst ben ik heel blij mee...
De kleuren zijn in het echt nog mooier.




....bedankt voor je bezoekje,en een fijne dag. Groetjes,Marian

3 opmerkingen:

  1. Leuke inkopen heb je gedaan!!! Ik heb ook nog even gedacht om erheen te gaan, maar uiteindelijk geen puf!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit heerlijk toch dat struinen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk he om juweeltjes te zoeken op de markt. Ben er gek op.
    Je hebt mooie dingen gekocht.

    Fijn weekend,
    Groet Chimene

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)