dinsdag 28 juli 2009

So Tweet

..So Tweet...zo'n grappig stempeltje...Ik ben vandaag (en gisteren..) lekker bezig geweest met een foto te scrappen...Dat is lang geleden,want ik ben de laatste tijd eigenlijk alleen maar bezig met scrapkaartjes....dat vind ik erg leuk om te doen,maar de stapel foto's waar ik iets leuks mee wil doen,stapelt en stapelt maar op...
Eigenlijk is dit (alweer..!!) een kadootje,en ik moet het nog geven, dus wil ik nu nog niet te veel laten zien, want ik vermoed dat ze deze blog ook af en toe bekijkt.. :),en dan is het geen verrassing meer...
..maar deze foto is toch al ' so tweet' !!!

lieve groet,
Marian

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd. Ik heb dat stempeltje ook, maar ik gebruik hem nooit, misschien breng je me op een idee.

    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)