vrijdag 25 maart 2011

vandaag lekker geshopt....


hoi,allemaal...
Wat ben ik toch blij dat ik op loopafstand van HobbyCompleet De Duif woon....
Vandaag begon de jaarlijkse Open Dagen van De Duif..met een leuke korting van 15%
op al je aankopen..
Voorzien van mijn lijstje ben ik op weg gegaan..Het was er gezellig druk.En ik heb mijn
spulletjes gevonden..
Ik had mazzel met de Martha Stewart Scoring Board .
Het was de laatste, tenminste voor vandaag...Toch gek, je zou denken dat ze iets meer op voorraad zouden moeten hebben voor dit soort dagen..
Net zoals de Black Soot Distress-Ink..óók al de laatste...pfft...ben ik blij dat ik vandaag al was geweest..haha
Ik zag in de webwinkel dit nieuwe papierblok Crowded Attic van Tim Holtz...
Super mooi,zeg!!
Je ziet het, allemaal mooie spullies gekocht...!
.............en oh ja....bijna vergeten...
Hoe die pons nu in mijn winkelmandje kwam.....ik weet het niet,hij stond niet op mijn lijstje....maar mooi is 'ie,he??

....bedankt voor je bezoekje,en een fijne dag. Groetjes,Marian

2 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er weer goed uit die aankopen.
    Veel knutsel plezier met je nieuwe spullen.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuke aankopen zou ik ook graag mee aan de slag gaan veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)