woensdag 18 mei 2011

Lieve Loes

hoi,allemaal...
Gisteren hoorde ik dit bericht pas....en wil ik nu beginnen met dit verschrikkelijke rotbericht..
Ik vind het heel moeilijk om hier over te berichtten,maar ik kan er ook niet niets over zeggen..
Velen van jullie kennen Loes van Het hoekje van Loes ook wel.
Oktober vorig jaar vertelde ze op haar blog dat ze ziek was..
........eierstokkanker...............
We hebben allemaal met haar meegeleefd, en gezien hoe ongelooflijk dapper ze het allemaal droeg.
Ze is helaas maar 43 jaar geworden............
Vandaag sta ik weer even stil bij haar, want vandaag is de dag dat iedereen afscheid van haar moet nemen.
Lieve Loes,rust zacht.....
Heel veel sterkte voor haar gezin, familie en vrienden...

We gaan je missen hier op je blog..




5 opmerkingen:

  1. Wat een verschrikkelijk bericht!
    Woorden schieten te kort........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit afschuwelijk triest,Marian.Zo jong nog!
    En wat was Loes nog optimistisch,knap hoor.
    Lief van je,je berichtje!
    Gr. Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je ter herinnering aan haar gemaakt,
    Half maart was ze nog bij me om te croppen met een groepje meiden, toen liep ze nog met haar zware krat naar de auto en dacht ik nog... jeetje dat je dat nog kunt tillen, want ze was al zo vermagerd. Een super positieve vrouw is het geweest, altijd, een kei !

    groeten,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief dit kaartje...heel mooi!! Het blijft gewoon onwerkelijk dat ze er niet meer is....

    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)