woensdag 4 mei 2011

moederdag

Op de  blog The Funkie Junkie van Linda Coughlin kwam ik een kaartje tegen, die vond ik zó leuk dat ik daar mijn kaartje op gebaseerd heb.
Als jullie tijd hebben moet je echt even op haar blog kijken...ze maakt zulke leuke dingen!
 Natuurlijk is dit kaartje met een eigen draai eraan gemaakt, en ik vind hem erg geslaagd..
Ik heb hem voor mijn lieve schoonmoeder voor moederdag gemaakt, dan is dat alvast maar klaar.. :)
....bedankt voor je bezoekje,en een fijne dag. Groetjes,Marian

10 opmerkingen:

  1. Gave kaart marian. Mooi gedaan

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marian.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een geweldige kaart Marian!! Wat leuk met die knoopjes!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! Ik wil ook nog kaartjes voor moederdag maken en je brengt me op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel voor de leuke reacties...haha..en Raffa..? Je was al een volger van me, en wel zo'n beetje vanaf het begin....:D
    fijne bevrijdingsdag allemaal..
    liefs,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een geweldige mooie kaart Marian.
    Alvast een fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)