zondag 1 augustus 2010

digitale scraps

...ohh,dit vind ik óók leuk om te doen!! Gaaf he? Dit zijn nog maar mijn allereerste digitale scraps, maar als ik zie wat voor mogelijkheden er nog meer zijn, ben ik nog lang niet klaar......Ik heb ooit eens van die prachtige sprookjes-LO's ergens gezien, en dat wil ik óók kunnen,haha.....zo'n meisje,( of jongetje )wat dan in één of andere elfen-landschap te voorschijn komt,dát wil ik binnenkort eens maken.Maar eerlijk is eerlijk...het ziet er mooi uit,maar het is net iets te plat...Met het "gewone" scrappen zit er veel meer leven en gevoel in...Digitaal scrappen is leuk om erbij te doen, maar ik ga niet helemaal overstag.....
Ben benieuwd wat jullie er zelf van vinden....
groetjes,Marian

TIP: door op de foto te klikken,kan je ze beter bekijken...

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg en wat een schattige foto.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf niet van de digiscrap. Ik vind het zelf zo 'plat'.
    Die van jou zijn wel prachtig!

    Groetjes maryke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit had ik ook helemaal niet verwacht van jou, ze zijn wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marian

    Wat ziet dit er mooi uit zijn het trouwens kindejes van jou of zomar
    hoelang ben je eigenlijk bezig met zo'n kaartje

    mooie blog

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel wat anders dat digi scrappen niks voor mij ik moet spullen voelen door de handen hebben al mijn leuke spullen gebruiken.

    Maar je digi lo's zijn wel heel mooi

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie fotos... en heel erg leuk gedaan met digi!
    Groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè, dat digitaal scrappen.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen

reacties zijn welkom :)